User Profile

Vasilis

vasilis@bookwyrm.social

Joined 1 year, 5 months ago

I read mostly fiction, both in English and in Dutch.

This link opens in a pop-up window

Richard De Nooy: Van kleine helden (2017, Nijgh & Van Ditmar) 4 stars

Wie zijn de aardse engelen, de bescheiden verlossers, de kleine helden van deze tijd? Is …

Erg vermakelijk

4 stars

Erg vermakelijk boek! Een reis door Europa en Klein-Azië langs een enorme diversiteit aan mensen die allemaal op een andere manier iets aardigs doen. Sommige hoofdstukken vond ik erg sterk, met mooie culturele details. Af en toe wat spiritueel. Daar kan ik meestal niet zo goed tegen maar hier bleef het over het algemeen acceptabel. Vooral ook door de goede verhalen die de hoofdmoot van het boek vormen.